Latest Post! Check it out!

HAI BLOG

Aku tak tahulah dah berapa tahun aku tinggal blog ni.  Instead of using wattpad- i think I want to use my blog again.  Atleast aku tak dapat...

Sunday, September 15, 2013

Diary 7 : To Beryl's

Assalamualaikum.
  
Assignment. #sigh
Assignment ni actually untuk group 5F+A je. tapi kami ajak satu kelas. sebab kami nak buat lawatan kilang, kena ikut procedure. dia nak 20 orang ke atas datang. baru boleh masuk. so kami pun ajaklah ramai-ramai budak kelas pada hari khamis jam 10.30 pagi ke kilang walaupun haritu free takde kelas langsung. kami kacau waktu rehat dorang. padan muka, kan? haha. ni entry Kilang Beryl's. coklat dia, sumpah sedap!


 
stairs dia. so kalau nanti kalau aku ada rumah sendiri, tangga aku nak bubuh gambar stoberi la. sebab aku suka stoberi. hahaha. kalau beryl's boleh bubuh koko, aku pun boleh buat jugak. heh.
kau ingat kau sorang hado? tettt!

 
drawing. kali pertama aku cuba mendalami seni lukis macam ni.
perasaan dia tak sama tau.. 
rasa macam amazed gila dengan drawing dia. perasaan dia..
perghh layan perasaan depan drawing about 5 mins gak aahh aku membatu kat depan drawing tu.
terlalu cantik. cantik.. hmm.

 
ini after kitorang dah lawat seluruh kilang. time to pose!

 
ini lagi satu drawing yang aku berkenan. di tak lukis. dia warna. atas kain kanvas. nampak macam hidup, kan?
dear pelukis, sudi tak lukis baju bunga bunga aii? heh.

 
hah. boleh tengok. betapa banyaknya koko kat dunia ni. 

 
umpa lompas. hahah.
tengoklah charlie and the chocolate factory.
gila koko. hahaha
amalina orang kecik tu. bwahahah.

 
time ni, ada aku, anep dengan wan je kat tingkat atas. amek gambar segala safety yang dorg guna kat kilang. 
anep yang order wan suh buat cenggini. at first, wan tak sedar.. tapi after aku dah amek one shot baru dia perasan betapa PERVERTnya dirinya. kahkahkah. merah mukaaa hahaha.

 
hi, ngorat boleh?

 
view dari atas.
yang kat bawah semua dah letih.


 
"This's ma teddy! please. jangan dekat! this's mine!" -Anep

 
"Aumm, this teddy's so huggable. You're so gebu! i'm gonna dieee!" -Anep

  
"I'm belong to him." -Wan. 
waahahahahahaha 

 
curik curik amek cz baju dorang match. haha

 
wan. zue. yana. anep


 
najwa demand. 

 
anep. amalina. zue. wan

 
najwa yang act macam photographer professional, sampai ke akhir pun still nak amek gmbar. meskipun hanya pintu masuk. kahkahkah.

 
amalina with beryl's

yana. najwa. tasha.

 
5F+A. macam tak cukup tido pun ada =.="  

 

oukayyy. bubyee. 

the end.





No comments:

Post a Comment