Latest Post! Check it out!

Come and get your SPLIT

Hi Assalamualaikum. It's been awhile since the last update, aite. Sorry for that.  Ain cuma nak inform, sesiapa yang nak dapatk...

Sunday, September 15, 2013

Diary 6 : 5F+A birthday on 7 Sept '13

Assalamualaikum

First of all, thanks Amalina for the cake. Waktu ni, kitorang pegi PKNS untuk buat Malaysian Economic punya assignment. dari pagi sampailah ke petang. bergilir2 ahh solat. mula2 lepak food court. lepastu lepak PIZZA PAH. k highly recommanded. kenapa? pizza dia gila sedap! walaupun dah sejuk, roti dia tak liat pun macam dominos dengan Pizza hut. hahaha. so, kau nak makan sejuk2 pun still sedap.  kitorang lepak Pizza Pah cz akak tu tak kisah kalau kitorang nak lepak lama. lagi lama kitorang duduk, lagi banyak makanan kitorang. pizza sampai dua biji. 

  

 


 
dengan segala benda bersepahan atas meja.. 
bising kot kat situ. dia meja kami konker. nasib akak tu tak marah. hewhewhew. kami melabur kat kedai akak tau!
thanks to anep yang belanja pizza.

 
Amalina yang emosianal, terkena kek. padan muka. hahaha 

 
happy birthday 5F+A

 
kami minta tolong akak tu. alahai, rugi tak amek gmbar akk tu.
cantik . haha.

 
najwa suh fokus yang dua orang di belakang. 
bahagia gila muka. hahahahaha.



 
assignment kami sentiasa ada makanan. tkde makanan, maka takdelah assignment kami. 
tralalalalalalal~

the end.

No comments:

Post a Comment