Latest Post! Check it out!

Luth Ilyas

Luth Ilyas |  Bab 1 |  Sinopsis Selama kau hidup, kau boleh tengok masa depan kau. Apa yang akan jadi kalau kau pilih A. apa aka...

Friday, November 8, 2013

Hangout with Lover (#muntah)

 
Ini Kaklong. Fatin Nabilah.
Heartbeat.
pergh. bunyi macam orang bercinta. bluerghh. she's my besty. 
makin bulat pulak pipi atyn =..= duduk kat UMP dorang sumbat makan je kot.
Mama suruh beli barang dapur. ajak la makcik ni. konon nak pegi econsave sebelah rumah. dah stat enjin, rajin pulak drive sampai ke tesco =..=" jadiklah gini ceritanyaaaa.

 
Bon apetite.

 
After habis kat Tesco, rasa macam awal lagi nak balik. grab mcflurry dengan sundae, lepak depan QB. tapi matahari mencacak atas kepalaa wok. panas dia kemain. tapi.. panas dunia.. hahaha.
kami beralih tempat jugak kemudiannya.-.-'


 
lepaking depan seagate. bahahah.


 
sementara menunggu jammed yang tak disapu roti, ktorang sempat SS sendirian. bahaha. ages jugak ahh tak SS. cramp jugak aaahh kaki stuck dalam jammed sejam =.=" sempat berk-drama pakai phone =.=" orang sebelah pun join sekaki. bahahahah.

perut full gilaaa asyik makan je. first round, KFC. second, desert, Icecream, third, rojak buah dengan air kelapa. mau goyang perut cenggini. blurghhh. 
hilang sikit stress kat kepala.
yelah, nk hilang stress kalau tak keluar rumah pun boleh kan. ngaji . k fine aku salah. tapi sometimes, i need fresh air too. :) 
Adam, bahahah. thanks teman sampai ke pagi =..=" bahaha. walaupun akak kerap bangun tdo bangun tdo. kahkahkah. 

No comments:

Post a Comment