Latest Post! Check it out!

HAI BLOG

Aku tak tahulah dah berapa tahun aku tinggal blog ni.  Instead of using wattpad- i think I want to use my blog again.  Atleast aku tak dapat...

Friday, March 21, 2014

A friend called someone

21/3/2014.

K gelak dulu. Hahahah. I've been holding this since i was in standard 4. Cikgu Ismail selalu sangat tegur budak kelas yang asyik bergaduh (which is lelaki vs perempuan).
'Gaduh! Gaduh! Awak jangan main-main. Nanti kahwin berdua baru tahu.'
Ada la benci sorang budak ni which is my own best friend dari kecik. Jiran sebelah rumah - mak dia mak aku - mak aku mak dia - makan tidur main semua kat rumah dia - sampai mak ayah aku pun dia panggil mama ayah. Sampai bila-bila pun aku tak rela di panggil mama ayah ! Urgghhh. I hate him, like so muchhhh. Sampai tahap aku rasa nak pijak-pijak dia straight on his face! Hoyesss.

Tapi bila ingat-ingat cikgu cakap apa, aku cuba baik dengan dia. Console dia walaupun dia selalu cari pasal. Tutup je mata apa dia buat. Sabar, tahan, ignore. Sampai sekarang. Ahahaha.

Ingat kau terlepas, ain?

Mungkin bukan dengan best friend jiran sebelah rumah kau, tapi dengan orang yang kau most annoyed kot =..=' Gila annoying petala 7889454845897239!! Sampai lupa cikgu cakap apa. Lupa cikgu pesan apa. Jangan benci-benci, nanti sayang. Jangan sayang sangat, nanti benci tak hilang.

Annoying-annoying pun, dia jugak yang tolong tolak kereta aku =.=' annoying-annoying pun, dia jugak yang tengok aku menangis. Dannggg i hate people to see me crying. Annoying-annoying pun, dia jugak yang buat lawak bodoh kasi satu hari aku gelak.

Or ! Or ! Maybe i've been realizing that weird feeling dah masuk, and i started to hate him more and more and even swear to not ever have a relationship or ever been close to him. Jangan bersumpah ain. Nanti makan diri. Jangan benci sangat ain, nanti kau jugak yang suka. On your face, ain. Padan muka.

Sharing too much childhood stuff, interest, hobbies, danngg. I just see another me. Rasa macam cakap dengan abang sendiri which have the same stuff running in our head. Too good to be true. Thinking how it can be sooooo soooo sooooo same. Dia ni dari tempat aku jugak ke, which is aku je yang tak pernah perasan dia or what? Masih tak boleh cerna.

So that aku tahu dengan siapa aku nak cerita angan-angan aku, aku tahu siapa nak cari untuk dengar idea gila gila dia. Someone yang aku tahu boleh co-op dengan kepala otak aku. Same interest, yet different personality. Like, a lot i guess. But nothing to worry i guess. Kau lengkapkan aku, aku lengkap kau. Haaaaa kau.

I've been dreaming to know someone that use to skateboard, rollerblade, BMX. Benda macam tu. Lucky me i guess. Cool.

New things i've learned, and too much things untuk dibaiki. Hopes doesnt just end here. Dia akan bertambah dan bertambah dan bertambah. It's not a high expectation thingy, tapi, yeah,, lebih kurang macam tu which is when both of us masing-masing berubah and know how to handle stuffs.

Too good to be true, aku boleh share interest aku dengan dia. A friend, best friend, man, my man. I've been thinking kenapaaaa kau selalu masuk dalam mimpi aku sebelum ni? 5 hari berturut is soo not cool kot. Ada je mencelah. And even now, setiap hari masuk mimpi yang aku tak paham purpose kau dalam mimpi tu. Just ada untuk menyibuk. #eh.

A date is called friendshipping.

You're once a friend, an enemy, but too good to be true, you're now that someone.

21/3/2014 12:21am Friday

No comments:

Post a Comment